hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| دفتر ویژه امور بانوان در شهرداری گرگان تشکیل می‌شود

گلستان| دفتر ویژه امور بانوان در شهرداری گرگان تشکیل می‌شود

شهردار گرگان گفت: دفتر ویژه امور بانوان در شهرداری گرگان تشکیل می‌شود. عبدالرضا دادبود در جلسه تقدیر از بانوان شهرداری گرگان که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر برگزار شد، اظهار کرد: مسائل بانوان همیشه برای ما جز اولویت‌ها بوده و برنامه‌هایی را هم در دست اجرا داریم.

او با تأکید بر شایسته‌سالاری در پست‌های مدیریتی، ادامه داد: در همین راستا در بخش بانوان برنامه‌ریزی انجام‌شده تا کارکنان خانم شهرداری گرگان در قالب پر کردن فرم‌های خود اظهاری توانمندی و علاقه‌مندی‌های خود را در کنار پیشنهاد‌ها و انتقادها اعلام کنند تا بتوانیم شاهد توسعه انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی شهرداری گرگان باشیم.

دادبود افزود: قرار است کارگروهی برای حوزه بانوان تشکیل شود که جمعی از همکاران در آن کمیته عضو شوند و از این طریق مسائل حوزه بانوان پیگیری خواهد شد.

او بیان کرد: از سوی دیگر با تغییر چارت سازمانی و تشکیل دفتر امور بانوان و خانواده هم موافقم و امیدوارم بتوانیم این دفتر ویژه را در شهرداری تشکیل دهیم.

دادبود گفت: استفاده از ظرفیت همکاران مجموعه شهرداری دستور اول کار ما است و منابع انسانی مهم‌ترین منابعی است که ما داریم و اگر امروز من به‌عنوان شهردار موفق بوده‌ام که در بهمن‌ماه حقوق و عیدی را پرداخت کنم حاصل تلاش تمام همکاران در تمام حوزه‌ها بوده و نقش شهردار تنها برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بوده است.

او تأکید کرد: هیچ شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد و موفق باشد و هیچ‌کس نمی‌تواند چنین ادعایی کند و این موفقیت‌ها حاصل همکاری همه شما همکاران در شهرداری گرگان است.

دادبود در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری گرگان، اظهار کرد: پیگیر این مسئله هستیم اما این موضوع دست شهردار یا شورا نیست و ضوابطی دارد که باید از طریق وزارت کشور ابلاغ شود و ما وظیفه‌داریم این موضوع را پیگیری کنیم که این دغدغه ما است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد